Marrakech naar Fes

25 november 2016 - Fes, Marokko

Vanmorgen vroeg moesten we om 06:00 uur uit bed om om 07:30 uur te vertellen voor een lange dag in de bus. We stonden voor een reis van meer dan 500 km. We zijn van Marrakech gestart en door de Atlasgebergte en Benni Mellal naar Fes. Het is een indrukwekkende reis waarbij we vele cultuur verschillen hebben gezien.

1. Tineke:
    25 november 2016
    Dat zijn nog es vakantietijden om op te staan ( hè Wilma) Maar een mooie dag geweest dus! Super, slaap lekker allemaal
  2. Sophie:
    26 november 2016
    Wat leuk om te lezen!! Gelukkig konden je slapen in de bus
  3. David:
    26 november 2016
    Wat een afstanden. Maar dan zie je wel heel veel. Veel plezier verder.
  4. Eveline:
    26 november 2016
    Wauw...das best een eind! Wel het echte cultuur snuiven, vast een mooie belevenis! Knuffel van ons